{{product.Title}}
- {{product.Brand}}
- {{product.ArticleNumber}}
- {{product.GTIN}}
{{product.Title}}
Niet meer leverbaar
{{product.Title}}
Niet meer leverbaar
Laad meer
Brine/water warmtepomp
Lucht/water warmtepomp
Input type niet ondersteund: {{question.inputTypeName}}
{{(controller.data.values.type == "lucht" ? 'Lucht/water warmtepomp' : 'Brine/water warmtepomp')}}
{{controller.data.notification.title}}
{{controller.data.notification.description}}
Warmtepomp rekentool
Mijn naam is Jelle van der Jagt. Ik woon in een klein stadje Huissen, dat ligt onder de rook van Arnhem, samen met mijn prachtige vrouw Lotte en onze 2 lieve kids Joep en Guusje. Ik ben 38 jaar en werk inmiddels 7 jaar met meer dan plezier bij Nathan!
7 jaar geleden ben ik bij Nathan binnen gekomen als Troubleshooter. In deze rol binnen Nathan zette ik mij in, om zogenoemde stressbronnen aan te pakken en te zorgen voor orde en structuur. De rol van Troubleshooter was in die tijd nieuw en is bedacht door onze directie. Onze directie merkte op dat onze klanten, opdrachtgevers en onze eigen Sales, behoefte hadden aan een persoon die praktische en daadkrachtige hulp kon bieden, wanneer de bal in “niemandsland” lag. Met de bal in niemandsland bedoel ik te zeggen dat er, door onze enorme groei binnen de diverse afdelingen, wel eens een balletje ergens kwam te liggen, dat door niemand opgepakt werd. Wanneer dit zo was, pakte ik deze bal op en begeleidde deze naar de juiste plek. Mede door de groei binnen onze organisatie, zijn er in de laatste jaren meerdere afdelingen en collega’s bijgekomen. Hierdoor werden de werkzaamheden van de Troubleshooting steeds meer door de afdelingen zelf opgepakt. Na 2 jaar heb ik de taak van Planner op de Service afdeling in Zevenaar erbij gekegen. Als Planner probeer ik samen met nog 14 collega’s binnen Nathan Service, onze 9 monteurs de weg op te sturen, met een zo volledig mogelijke werkbon en voorzien van de juiste onderdelen. Sinds een ¾ jaar, ben ik naast Troubleshooter en Planner, nu ook Teamleider geworden van de Service afdeling. Ik mag nu een hele leuk club van 23 collega’s aansturen.
Als Teamleider heb ik de leiding over een team van 23 collega’s en coördineer ik hun dagelijkse werkzaamheden. Omdat mijn team uit een redelijk grote groep bestaat, zorg ik ervoor dat iedereen een duidelijke taakomschrijving heeft. Mijn dagelijkse taken zijn onder andere het maken van planningen, bewaken van voortgangen, knelpunten signaleren en verhelpen, teamleden aansturen, coachen en motiveren om zich in te zetten voor gezamenlijke doelen, voeren van functioneringsgesprekken, bij verzuim en zorgen voor vervanging. Al met al een erg brede functie waarin geen dag hetzelfde is.
Dat er elke dag wel een nieuwe uitdaging klaarligt. Dat ik elke dag mag samenwerken met de vele vakidioten. Het Adhoc moeten schakelen op diverse niveaus. Door mijn functie heb ik veel diverse contacten. Dit loopt uiteen van projectontwikkelaars tot eindgebruikers, van monteurs tot installatiebedrijven, met allemaal hetzelfde doel; een goed uitgekiende totaaloplossing op het gebied van duurzame klimaattechniek. Dit kan je alleen bereiken door een goede en betrouwbare samenwerking tussen alle partijen. Zoals Henry Ford ooit zei: “Samenkomen is een begin, bij elkaar blijven is vooruitgang, samen te werken is succes!”